week 11? 12? - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Colette Vat - WaarBenJij.nu week 11? 12? - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Colette Vat - WaarBenJij.nu

week 11? 12?

Blijf op de hoogte en volg Colette

15 April 2014 | Aruba, Aruba

Hallo Nederland,

na een lange stilte heb ik even tijd gevonden om mijn belevenissen weer te delen. Eerlijk gezegd weet ik niet in welke week ik nu zit, soms weet ik niet eens welke dag of zelfs maand het is maar wel weet ik dat ik het nog steeds geweldig vind hier op Aruba. Veel werk, veel zon en veel gezelligheid. Ik zal proberen de afgelopen weken kort samen te vatten.

Wat ik vooral veel doe is werken en nog meer werken. Van vergaderingen om 8 uur 's morgens tot kinderfeestjes met ballonnen en 'face-paint' tot bruiloften tot midden in de nacht. Ik maak het allemaal mee hier. Heel veelzijdig werk dus, ik verveel me geen moment. Een noemenswaardige evenementen was een uitbundig kinderfeestje in de Ballroom van een tijdje terug.

Dit was een feestje voor ongeveer 30 kinderen in alle 3 (!!) de balzalen. Er was een hoek met allemaal kussens waar kinderen een film konden kijken, een hoek waar ballonnen werden gevouwen in allerlei vormen, een knutsel hoek, kleurplaten, 'face-paint', 'goodie-bags', een open bar (non-alcoholisch voor de kinderen natuurlijk), een pizza bar, fruit salades, M&M's, spekjes, chocolade, zure matten, ontelbaar ballonen, helium ballonnen, kroontjes en champagne voor de ouders met de enige blauwe kersen op het eiland. Kortom, alle uitbundigheid die je verwacht op MTV My Super Sweet 16. Het enige verschil was dat het thema van dit feestje de film Frozen was en het meisje niet 16 werd, maar 3. DRIE JAAR OUD. Waanzinning! En eerlijk is eerlijk, een klein beetje jaloers was ik wel.

Naast werk is er natuurlijk ook tijd voor leuke dingen. Ik trek de laatste tijd veel op met 1 van mijn collega's; Anja. Niet alleen op werk is het dus gezellig, maar daarnaast moeten we natuurlijk ook genieten van de rest van de activiteiten hier op Aruba aangezien ze nog maar 1.5 week hier is. Strand, shoppen, en happy hours zijn onze specialiteit geworden. Maar ook heb ik mezelf opgeofferd om voor de verjaardag van Anja naar de Butterfly Farm te gaan. En ook al was dit mijn eigen idee, ik vond het DOOD ENG! De mensen die mij goed kennen weten dat mijn grootste angst de vlinder is. Vraag me niet waarom, maar ik vind die dingen doodeng. Een aantal jaar geleden ben ik ook naar de Butterfly Farm geweest en daar heb ik nog steeds een trauma aan, maar ik dacht ik ben nu 22, woon al sinds september alleen in het buitenland, werk als een echte volwassene meer dan 40 uur in de week dus een vlinder kan ik ook wel aan. Never have I been so wrong... Maar ik heb het overleefd, dus dat is een meevaller.

Iets heel anders wat ik heb gedaan reken ik toch wel tot 1 van de hoogtepunten tot nu toe; de Natural Pool. En dan niet eens de 'natural pool' zelf maar het strandje op weg er naartoe! Afgelopen weekend ben ik met 1 van de meiden van Perle, Hinke, en haar vriend naar de Natural Pool geweest. In de 22 jaar dat ik al op Aruba kom ben ik daar nog nooit geweest dus het was hoog tijd! De auto parkeerden we bij een paarden ranch en te voet gingen we off road richting de 'pool'. Na ongeveer een half uurtje lopen kwam we op een uitgestorven strandje met golven van wel 3 meter hoog! Het leek alsof we even alleen op het eiland waren, heel indrukwekkend! Op dit strand bleven we een paar uur lekker liggen om vervolgens nog een kwartiertje naar de 'pool' te lopen. Deze is wel mooi, maar vergeleken bij het eenzame strand viel het toch een beetje tegen. Desondanks vond ik het een zeer geslaagd uitstapje die ik zeker nog een paar keer ga doen.

Het aftellen tot de kost van JP is nu wel echt begonnen en ik ben al druk met allemaal leuke plannetjes te maken. Over 26 dagen, om een uurtje of 5 zal ik met zwetende handjes en vlinders in me buik richting het vliegveld rijden om hem op te halen. En om het feest compleet te maken mag ik een dag later terug om ook me beste vriendinnetje Lisette op te halen met haar lover Steinar. Met JP kan ik ruim 3 weken samen zijn en met Lisette en Steinar ongeveer 10 dagen. 1 ding is zeker: het wordt geweldig!

Op wederom een school dag ben ik een reisverslag aan het schrijven, dus een drukke dag ligt nog voor me. Mijn stage is EINDELIJK goedgekeurd. Ik had een mentor toegewezen gekregen, maar natuurlijk gaat er altijd wat mis op Inholland, dus heb ik na 3 weken geen reactie een nieuwe mentor gekregen. Inmiddels heb ik alle documenten weer opgestuurd en is het wachten op goedkeuring van mijn onderzoek. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt. Maar duimen voor me mag altijd!

Ik zal over een aantal weken weer een kleine update doen. Tot die tijd heel veel zonnige groetjes uit het paradijs, Aruba!

Te oro xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Trip 2 - Aruba

even 5 maanden stage lopen op Aruba.

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

nog 3 weken

09 Juni 2014

dag 138

15 April 2014

week 11? 12?

07 Maart 2014

week 6

05 Februari 2014

Week 2.
Colette

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5948

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Trip 2 - Aruba

19 September 2013 - 20 December 2013

Trip1 - UK.

Landen bezocht: