nog 1 week - Reisverslag uit High Wycombe, Verenigd Koninkrijk van Colette Vat - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit High Wycombe, Verenigd Koninkrijk van Colette Vat - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Blijf op de hoogte en volg Colette

13 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, High Wycombe

Dag allemaal,

Dit is alweer mijn laatste verslag uit Engeland. Na deze week zitten mijn 12 weken in High Wycombe er alweer op. En ook al heb ik heel veel zin om thuis kerst te vieren en iedereen weer te zien zal ik zeker met een dubbel gevoel weg gaan.

Maar ik heb gelukkig heel veel leuke dingen om op terug te kijken. Een paar dingen zijn er nog bij gekomen sinds me vorige blog. Kell en Steef zijn namelijk voor 2 dagen langs gekomen. Dit gebeurde eigenlijk vrij spontaan. We hadden het er al langer over, maar op de woensdag nadat JP was vertrokken meldde Steef mij dat ze op maandag in Engeland zouden zijn. Super leuk natuurlijk! We zijn maandag middag gelijk naar Londen gegaan. Daar hebben we een beetje de toerist uitgehangen en naar Winter Wonderland geweest. Op dinsdag moest de tweeling hun salaris uitgeven in High Wycombe, en hebben we lekker geshoppt, koffie gedronken bij Starbucks en hebben we lekker bij Zizzi, de Italiaan, gegeten. Die nacht ging om 3 uur alweer de wekker en waren ze alweer weg. Kort maar krachtig vond ik hun bezoek, maar ik vond het heel leuk dat ik High Wycombe met hun heb kunnen delen.

Hierna was het nog een weekje blokken in de bieb want in het weekend zou mijn moeder, oma en twee tantes in Londen zijn. Ik ben op zondag middag die kant op gegaan en we hebben een tijdje door de winkelstraat gelopen en om Winter Wonderland heen, want er stonden wel 1000 mensen voor de ingang in de rij. Daar gingen wij natuurlijk niet op wachten. Ook al zou ik me moeder een week later weer zien vond ik het niet leuk om gedag te zeggen.

Maaaaaaaar op dinsdag nodigde ze me uit om een High Tea te doen bij Harrods. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen en dus sprong ik weer in de trein op weg naar Londen. Het werd uiteindelijk een Champagne Afternoon Tea, en wat heb ik lekker gesmikkelt! Hierna was het wel echt tijd om gedag te zeggen.

Op woensdag is Sinterklaas ook eindelijk in Engeland gekomen en hebben we met een groepje het dobbel spel gespeeld. Het plan was om voor 5 Pond 3 cadeau's te kopen en uiteindelijk heb ik 3 redelijk leuke cadeautjes binnen weten te slepen! Maar het ging natuurlijk om de gezelligheid.

Sindsdien zit ik weer goed in de bieb. Ik moet nog 1 opdracht afmaken voor maandag en dan heb ik nog een weekje vrij. Afgelopen woensdag hebben we met ons Nederlands-talige groepje afgesproken dat iedereen nog 1 maaltijd mag uitkiezen die we de afgelopen weken gemaakt hebben om die nog 1 keer te eten. Het wordt dus nog een heel gezellig weekje met zn 6en! Verder willen we nog een keer gaan bowlen, gaan we nog een keer naar Zizzi, en hebben we besloten om te gaan knutselen. Lekker nog een week gezelligheid!

Over precies een week zal ik nu in het vliegtuig zitten en bijna landen. Ik kan niet wachten om iedereen te zien, maar zal nog even genieten van mijn tijd hier.

Nog 1 keer dan:

liefs uit the UK!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, High Wycombe

Trip1 - UK.

even 3 maandjes studeren in Engeland!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

nog 1 week

28 November 2013

10 weken verder

07 November 2013

over de helft

24 Oktober 2013

5 weeks in

04 Oktober 2013

2 weeks in
Colette

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 5960

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Trip 2 - Aruba

19 September 2013 - 20 December 2013

Trip1 - UK.

Landen bezocht: