Nog 1 week aftellen! - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Colette Vat - WaarBenJij.nu Nog 1 week aftellen! - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Colette Vat - WaarBenJij.nu

Nog 1 week aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Colette

17 Januari 2014 | Nederland, Bloemendaal

Bon dia volgers,

na precies 3 weken thuis te zijn is het voor mij alweer tijd om te gaan aftellen tot mijn volgende reis. Over precies een week zit ik op dit moment, en de komende 10 uur, opgevouwen in een Airbus 200 richting de zon. Ik ga namelijk 5 maanden stage lopen op het geweldige Aruba!!!

Gelukkig kon ik alvast wennen aan de Arubaanse mentaliteit door de kleine vertraging die ik heb opgelopen met de voorbereidingen voor me vertrek. Ik zelf weet wel dat het goed zit aangezien ik daar al mijn hele leven kom, alleen school vertrouwt het niet helemaal. Maar dat is een klein beetje pech voor hun, want ik ga. Of het nou goed is of niet, deze kans laat ik niet schieten.

Mijn koffer inpakken wordt weer een leuke ervaring. Maar gelukkig word ik weer gebracht door mijn lieve mama en een vriendin van haar. Dit betekent dat onze totale bagage vrijstelling is: drie koffers van 23 kilo, twee golf tassen van 23 kilo en drie handbagage trolleys van 12 kilo. Voor overbagage hoef ik dus niet bang te zijn!

Ik ga nog een week genieten in Nederland, en jullie horen van me als ik me een beetje geaard heb op Aruba.

Adios amigos!

  • 17 Januari 2014 - 15:23

    Sharon Feijen:

    Jaaaa! Wordt super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bloemendaal

Trip 2 - Aruba

even 5 maanden stage lopen op Aruba.

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

nog 3 weken

09 Juni 2014

dag 138

15 April 2014

week 11? 12?

07 Maart 2014

week 6

05 Februari 2014

Week 2.
Colette

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5937

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Trip 2 - Aruba

19 September 2013 - 20 December 2013

Trip1 - UK.

Landen bezocht: