10 weken verder - Reisverslag uit High Wycombe, Verenigd Koninkrijk van Colette Vat - WaarBenJij.nu 10 weken verder - Reisverslag uit High Wycombe, Verenigd Koninkrijk van Colette Vat - WaarBenJij.nu

10 weken verder

Blijf op de hoogte en volg Colette

28 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, High Wycombe

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik thuis ben vertrokken maar het zijn maar 10 weken. De afgelopen 2 weken lijken ook net 5 maanden, zoveel leuks dat ik gedaan heb!

Het begon allemaal met de komst van Laura en wat was ik blij dat ze kwam! Ik zat een beetje in een dipje maar de 2 kilo pepernoten en kilo kaas en de drie chocolade letters die zij mee had genomen deden me goed. Natuurlijk was het ook heel gezellig samen. Voor de 5e keer de toeristische route van Londen gezien en bij elke highlight weer foto's gemaakt. Ik heb EINDELIJK weer curry gegeten in Londen, waar ik al heeel lang naar uit keek. Verder heeft Laura bijna heel High Wycombe leeg gekocht en paste haar koffer bijna niet dicht.

Na een afscheid die ik stiekem heeeeel jammer vond was het alweer tijd om me te verheugen op de komst van JP. Omdat de uni ons NOG een week vrij heeft gegeven kon JP al op woensdag komen ipv vrijdag en hadden we dus 5 dagen samen. HEERLIJK! Dit gaf ons wat meer tijd om Londen helemaal te verkennen. Naast de toeristische route voor de ZESDE keer gelopen te hebben zijn we op dag 2 in Londen naar 2 musea gegaan om wat reptielen te bekijken in het Natural History Museum en wat auto's en vliegtuig motoren in het Science Museum. Hierna moesten we 20 minuutjes lopen naar Winter Wonderland. Mijn verwachtingen waren hoog en ik had er heel erg zin in, en het was een hele leuke ervaring. Echt een aanrader! Er stonden zo'n 200 kerst kraampjes en we liepen van hutje naar hutje om iets te eten en drinken, van bradwust tot castagnes en van pintjes bier tot 'original german french fries'. juist ja.. De dagen erna uiteraard ook voor JP High Wycombe leeg geshoppt zodat 'ie weer super gestyled richting huis kon!

Maandag ging hij weer naar Nederland en stiekem was ik wel jaloers. Sindsdien zit ik weer lekker in de bieb als een echt nerdje. Gelukkig niet alleen maar met de usual crowd! Overdag zijn we een hecht studiegroepje en 's avonds zijn we net een kook clubje, wat mijn verblijf hier echt duizend keer leuker maakt!

Wat mijn schoolwerk betreft ben ik meer dan tevreden. Een heel eind op weg met alle opdrachten wat resulteert in halve dagen rtl xl en films kijken ipv hard werken aan school. Over een week de eerste deadline, en de laatste over 2 weken. Daarna heb ik nog lekker een week vrij (omdat ik nog niet genoeg vrij had). In deze week zijn we van plan om allemaal leuke uitstapjes te doen. Want work hard is play hard!

Nog iets om naar uit te kijken is de komst van me twinies komende maandag. Deze week wisten ze me te vertellen dat ze maandag ochtend t/m woensdag ochtend op bezoek komen. HELEMAAL LEUK! ik vrees voor de 7e toeristische ronde door Londen, en een zoveelste bezoek aan de Primark in High Wycombe. Maar samen met de twins vind ik dat helemaal niet erg!

Ik heb nog maar 22 dagen in Engeland, en samen met de rest ben ik van plan deze 22 dagen heel leuk te maken want ik weet zeker dat ik het onwijs jammer vind om hier over bijna 3 weken weg te moeten. Om te beginnen hebben we morgen avond een Thanksgiving dinner en willen we graag Sinterklaas vieren hier, pepernoten zijn toch in overvloed in High Wycombe! Verder is er nog genoeg te doen tot ik vertrek, en daarvan houd ik jullie zeker op de hoogte.

Talk to you soon!

Liefs uit High Wycombe

  • 28 November 2013 - 19:46

    Marise:

    Hij is leeeeuk! (: Tot zo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, High Wycombe

Trip1 - UK.

even 3 maandjes studeren in Engeland!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

nog 1 week

28 November 2013

10 weken verder

07 November 2013

over de helft

24 Oktober 2013

5 weeks in

04 Oktober 2013

2 weeks in
Colette

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5943

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Trip 2 - Aruba

19 September 2013 - 20 December 2013

Trip1 - UK.

Landen bezocht: