The Beginning - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Colette Vat - WaarBenJij.nu The Beginning - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Colette Vat - WaarBenJij.nu

The Beginning

Blijf op de hoogte en volg Colette

19 September 2013 | Nederland, Bloemendaal

Dag lieve mensen,

op de valreep heb ik toch maar besloten al mijn avonturen zwart op wit te zetten en te delen met iedereen die dat leuk vindt. Vanmiddag begint het dan, de grote oversteek. Na 3 weken extra vakantie ben ik er nu wel echt aan toe om te vertrekken en te ontdekken waar ik de komende 3 maanden ga verblijven. Het lijkt nu nog lang maar ik weet zeker dat het zo voorbij vliegt, en in de tussentijd houd ik iedereen op de hoogte wat er allemaal voor nieuwe ervaringen op mijn pad komen. Voor nu houd ik het hierbij en verras ik jullie met mijn eerste echte reisverslag als de tijd rijp is.

liefs,
Colette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bloemendaal

Trip1 - UK.

even 3 maandjes studeren in Engeland!

Recente Reisverslagen:

13 December 2013

nog 1 week

28 November 2013

10 weken verder

07 November 2013

over de helft

24 Oktober 2013

5 weeks in

04 Oktober 2013

2 weeks in
Colette

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 5940

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Trip 2 - Aruba

19 September 2013 - 20 December 2013

Trip1 - UK.

Landen bezocht: